Salı, Ocak 13, 2015

Ben işçi çocuğuyum...

Nejdet SAKAR/Mersin: Merhaba arkadaşlar; Ben Nejdet Sakar, Serhat Sakar’ın oğluyum. Ben  işçi çocuğuyum. Babam işten atıldı, babamla sınırlı kalmayıp 1853 işçi abilerim de atıldı. Burhanettin Kocamaz 30 Mart yerel seçimlerinde ben çalışan işçiye, emekçiye dokunmayacağım diyordu ama ne oldu o başkanlık koltuğuna oturur oturmaz herkesi kurbanlık koyun gibi işten çıkarttı. Biz de buna karşılık Özgür Çocuk Parkı’nda çadır kurmaya karar verdik. İmza kampanyası başlattık işçi abilerimle ve özellikle babam işine geri dönmesi için. Halkın ilgisi çok, halk bizimle beraber olduğu için bundan çok mutluyum. 40 binden fazla imza topladık. Direnişin ilk gününden beri babamla birlikteyim ve birlikte olmaktan da gurur duyuyorum. Çünkü oradaki ağabeylerimin direnişlerini gördüm. Hep destek verdim ve sonuna kadar da destek vereceğim. Babamla gözaltına alındık ama olsun çünkü değerdi ağabeylerimin o direnişi için değerdi. Babamın ve işten atılan işçilerin geri dönmesini istiyorum. Ben bir işçi çocuğuyum ve bundan da gurur duyuyorum.
Ve son olarak da şunları söylüyorum;
Babamı işten atan Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz’ın biraz gururu ve vicdanı varsa gelir direniş çadırındaki işçi abilerimi dinler.
Biz çadırımızı kurduk Burhanettin Kocamaz, seni bekliyoruz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder